Rostou výdaje na internetovou reklamu

Internetová reklama

29. 05. 2017

Výdaje vynaložené na internetovou reklamu umístěnou na webových stránkách rostou. Za měsíc duben bylo vynaloženo na propagaci na internetu bezmála 652 milionů korun.

Z měření AdMonitoring vyplývá, že v dubnu bylo za internetovou reklamu utraceno téměř 652 milionů korun. Oproti měsíci březnu výdaje na reklamu vzrostly téměř o 92 milionů korun. Největší příjmy z internetové reklamy měl v měsíci dubnu Seznam.cz s více jak 240 miliony korun. Dále společnost MAFRA získala 118 milionů korun a přes 70 milionů korun inkasovaly společnosti Economia a CZECH NEWS CENTER.

A rostly i výdaje na videoreklamu, oproti měsíci březnu o bezmála 11 milionů korun (výdaje za měsíc duben byly téměř 86 milionů korun). Nevětší příjem z videoreklamy měla TV Nova s 25,6 miliony korun, Seznam.cz s 20,8 miliony korun a FTV Prima s 20,5 miliony korun.

Zadavatelé, kteří utratili za internetovou reklamu nejvíce za měsíc duben, byla společnost Alza.cz s 20,6 miliony korun, Porsche Česká republika s 20,3 miliony korun a společnosti BEZVASPORT a Československá obchodí banka s téměř 16 miliony korun.

Nejvíce financí bylo vynaloženo na propagaci širokého sortimentu spotřebního zboží (79,4 milionů korun), motorových vozidel (76,6 milionu korun) a finančních služeb (74,6 milionu korun).