Soutěž ShopRoku 2016, co je pro zákazníky důležité

E-shopy

06. 03. 2017

Již osmým rokem vyhlašuje nákupní portál Heureka.cz, na základě nakupujícími udělených recenzí, soutěž o nejoblíbenější e-shop s názvem ShopRoku.

Popularita nakupování v českých e-shopech stále roste. Dle slov ředitele zákaznické podpory nákupního portálu Heureka.cz Jana Kriegla, je kvalita e-shopů v Česku vysoká, stabilní a zákazníci jsou spokojení. Proto nákupní portál pořádá každoročně soutěž ShopRoku, která má za cíl odlišit ty nejoblíbenější e-shopy.

Co tedy udělat proto, aby Váš e-shop získal kladné hodnocení, odlišil se od konkurence a zařadil se k oblíbeným e-shopům na českém trhu? Důležitým faktorem je zejména přístup e-shopu k zákazníkům - tedy kvalitní servis, rychlost a kvalita komunikace. Přívětivá komunikace e-shopu s nakupujícím je pro každého druhého zákazníka motivací k uskutečnění opakovaného nákupu.