Facebook rozšířil nástroje pro malé a střední podnikatele

Sociální sítě

11. 12. 2017

Sociální síť Facebook rozšířila nástroje, tak aby umožnil uživatelům z řad malých a středních podnikatelů oslovit nové zákazníky v různých zemích.

O možnostech podpoření nástrojů sociální sítě Facebook diskutovala na setkání v Praze viceprezidentka společnosti Facebook pro region EMEA* Nicola Mendelsohnová se zástupci českých startupů. Dle mediaguru.cz viceprezidentka uvedla, že velký význam pro Facebook má mobil, jelikož mobilní reklama představuje skoro 90% reklamních příjmů. Potvrzuje to i fakt, že 82% uživatelů navštěvuje Facebook přes mobilní telefony. Služby sociální sítě Facebook celosvětově používá 70 milionů malých a středních podnikatelů. Přítomní zástupci českých společností se shodli, že Facebook pro ně představuje důležitý marketingový nástroj, především při komunikaci se svými zákazníky.

V minulém roce Facebook zavedl nástroj celosvětového zacílení k možnosti oslovení nových zákazníků v jiných zemích. Mediaguru.cz uvádí, že letos v listopadu byly nástroje pro malé a střední podnikatele rozšířeny o dynamickou optimalizaci jazyků (možnost umístit do jedné reklamy více jazyků), podobné okruhy uživatelů z několika zemí (díky vytvořenému okruhu uživatelů, lze nově oslovit zákazníky ve více zemích najednou), zacílení na více měst (i v zahraničí) a možnost přeshraničního vyhledávání obchodních vhledů (možnost srovnávání údajů o zemích dle výkonů předchozích kampaní v různých platformách Facebook, Instagram a Audience Network).

*Pozn.: EMEA = Europe Middle East And Africa (oblast regionu Evropa, Střední východ a Afrika).